Siirry sisältöön

Ostoskori

Ostoskorisi on tyhjä

Jatka ostoksia

Usein kysyttyä

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Voinko tilata tuotteita lahjaksi toiseen osoitteeseen?

Voit tilata tuotteita verkkokaupasta lahjaksi, toimitettuna suoraan lahjansaajalle. Toimi tällöin seuraavien ohjeiden mukaan:Valitse haluamasi tuotteet ostoskoriin. Kirjoita kassalla Yhteystietoihi...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Miksi palautetun tuotteen hyvitys ei näy tililläni?

Palautuva tuote rekisteröidään, kun se on vastaanotettu tehtaalla ja tuote on tarkistettu. Tämän jälkeen tilaus hyvitetään. Maksu hyvitetään Paytrailin kautta samalle maksutavalle, jolla alkuperäi...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Mitkä ovat tuotteiden toimitustavat ja -hinnat?

Yli 50 euron tilauksille tarjoamme ilmaisen Matkahuollon kuljetuksen (Lähellä-paketti).Postin toimituksissa ja kaikissa alle 50 euron tilauksissa toimitusmaksu riippuu valitsemastasi toimitustavast...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Miten Matkahuollon kotiinkuljetus toimii?

Kotiinkuljetuksen ajankohta sovitaan aina Matkahuollon kanssa. Saat ilmoituksen saapuvasta toimituksesta tekstiviestillä. Avaa linkki ja valitse tarjolla olevista vaihtoehdoista sopiva toimitusaika...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Voinko tilata tuotteeni pakettiautomaattiin?

Kyllä, Matkahuollon lähellä-paketin noutopisteinä on laaja pakettiautomaattiverkosto ympäri Suomen. On kuitenkin hyvä huomioida, että Joutsen-untuvatuotteet ovat kevyitä, mutta tilaa vieviä. Käytä...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Kuinka kauan tilaukseni toimitus kestää?

Toimitukset lähtevät meiltä normaalisti 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksen saapumisesta. Matkahuollon lähellä paketti jaetaan pääsääntöisesti 1–2 päivän kuluessa siitä, kun se on lähtenyt varastolta...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Miten tuotteen voi palauttaa?

Käyttämättömän tuotteen voi palauttaa 14 vuorokauden sisällä paketin saapumisesta. Huomioithan, että hygieniasyistä peitoilla ja tyynyillä ei ole palautusoikeutta myyntipakkauksen avaamisen jälkeen...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Valitsin maksutavaksi laskun, miksi en ole saanut laskua?

Lasku- ja osamaksupalveluita maksutapana verkkokaupassamme tarjoavat Collector tai OP Osta laskulla. Laskut toimitetaan asiakkaalle suoraan laskuttajalta, eli valintasi mukaan joko Collectorilta ...

VERKKOKAUPASTA TILAAMINEN5. loka 2022
Miksi en ole saanut tilausvahvistusta?

Joskus tilausvahvistus saattaa mennä roskapostikansioon tai sähköpostiohjelmasta riippuen johonkin muuhun kansioon. Jos tilausvahvistusta ei löydy ja tilauksen maksu on veloitettu onnistuneesti, o...