Palautus

 

Eikö tilaamasi tuote vastannutkaan toiveitasi tai haluatko vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen? Sinulla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilaamillesi tuotteille. Palautusoikeus ei kuitenkaan koske tuotteita, joita on muunneltu asiakkaiden toiveiden mukaan.

Muistathan, että tuote on palautus -ja vaihtokelpoinen vain, mikäli

  • Tuote on käyttämätön.
  • Tuote on alkuperäisessä, myyntikuntoisessa pakkauksessa.
  • Tuote on vahingoittumaton.

Takin voit vaihtaa saman tuotteen eri kokoon tai väriin, tai johonkin muuhun saman- hintaiseen takkiin. Tyynyjä ja peittoja ei voi vaihtaa toiseen tuotteeseen. Mikäli haluat vaihtaa peiton tai tyynyn toiseen tuotteeseen, palauta myyntikelpoinen tuote meille ja teemme hyvityksen tehtyyn tilaukseen. Tämän jälkeen voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupasta.

Palautukset onnistuvat helposti seuraavien ohjeiden mukaisesti:

  • Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake.
  • Pakkaa tuote alkuperäiseen myyntipakkaukseensa. Laita pakkaukseen mukaan kaikki tuotteen mukana tulleet osat.
  • Liitä palautuksen mukaan tilauksesi mukana tullut lähete (tai kopio siitä) sekä palautuslomake.
  • Pakkaa tuotteet alkuperäispakkauksineen mielellään laatikkoon, jossa tuote toimitettiin.
  • Liimaa laatikon päälle tilauksesi mukana tullut osoitetarra palautuksia varten. Käyttämällä tätä palautustarraa Joutsen vastaa kaikista palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.

Postin toimittaman tuotteen voit palauttaa mihin tahansa Postin toimipisteeseen.

 

 

 

Matkahuollon toimittaman tuotteen voit palauttaa mihin tahansa Matkahuollon omaan toimipaikkaan. 

Jos noudit tilauksen Matkahuolto-asiamiehen toimipisteestä tai Matkahuollon pakettipisteestä (K-Marketit, R-Kioskit), voit tehdä palautuksen samaan toimipisteeseen. 

 

 

 

Käsittelemme palautuksesi verkkokaupan asiakaspalvelussa 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta verkkokaupan varastolle. Mahdollisia maksettuja toimituskuluja ei hyvitetä palautuksissa.

 

Mikäli vastaanottamasi tuote on viallinen, otathan välittömästi yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun joko sähköpostitse joutsenshop@joutsen.com tai puhelimitse 029-1805200. Yhteydenoton jälkeen, ellei toisin ole sovittu, toimi myös reklamaatiotapauksissa yllä annettujen palautusohjeiden mukaisesti.

 

Jos sinulla on jotakin kysyttävää palautuksiin liittyen, ota rohkeasti yhteyttä joko sähköpostitse joutsenshop@joutsen.com tai puhelimitse 029-1805200