
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Tarvitsetko neuvoa tilaukseen tai tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä?
Lue ensin Usein kysyttyä -sivultamme, löytäisitkö sieltä vastauksen kysymykseesi.
Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään tuotteita ja verkkokaupan tilauksia koskevissa asioissa. Toiveemme on, että lähestyisit meitä vain yhtä asiakaspalvelureittiä pitkin. Näin asiasi hoituu nopeimmin ja vältymme sekaannuksilta. Jos olet luonut verkkokauppaamme asiakastilin, voit tarkastella tilaustasi kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi.
Sähköpostitse
Helpoimmin saat meihin yhteyden sähköpostilla joutsenshop@joutsen.com. Vastaamme sähköposteihin pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Pidäthän silmällä myös roskapostikansiota, sillä vastauksemme voi valitettavasti ohjautua sinne.
Chat-palvelu
Verkkokaupassa on chat-palvelu. Chat-ikkuna on verkkokaupassa näkyvillä alareunassa oikealla, kun asiakaspalvelija on paikalla.
Soittamalla
Palvelemme sinua myös puhelimitse numerossa 029-180 5200 arkisin klo 10–15. Puhelun hinta on 8,4 snt/min.
Reklamaatio
Mikäli ostamasi tuote on viallinen, otathan meihin välittömästi yhteyttä joko sähköpostitse info@joutsen.com tai puhelimitse 029-180 5200 (arkisin klo 10-15). Ilmoita viestin yhteydessä omat tietosi, tuotteen nimi, arvioitu ostopäivä ja mahdollisimman tarkka kuvaus virheestä. Voit tuoda viallisen tuotteen myös Joutsen-myymälään, josta se toimitetaan eteenpäin.
Reklamaatiotuotteet tarkastetaan ja tarvittavat korjaukset tehdään Riihimäen tehtaalla. Tuotteessa olevan virheen ensisijainen oikaisukeino on korjaus. Jos korjaaminen on mahdotonta, tai se aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia, tuotteen voi vaihtaa virheettömään.