Verkkokaupan asiakaspalvelu

Tarvitsetko neuvoa tilaukseen tai tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä? Lue ensin Usein kysyttyä -sivultamme, löytäisitkö sieltä vastauksen kysymykseesi.

Joutsen.fi-verkkokaupan asiakaspalvelu auttaa sinua mielellään verkkokaupan tilauksia ja tuotteita koskevissa asioissa. Toiveemme on, että lähestyisit meitä vain yhtä asiakaspalvelureittiä pitkin. Näin asiasi hoituu nopeimmin ja vältymme sekaannuksilta.

Helpoimmin saat meihin yhteyden sähköpostilla joutsenshop@joutsen.com. Vastaamme sähköposteihin pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Pidäthän silmällä myös roskapostikansiota, sillä vastauksemme voi valitettavasti ohjautua sinne.

Verkkokaupassa on chat-palvelu. Chat-ikkuna on verkkokaupassa näkyvillä alareunassa oikealla, kun asiakaspalvelija on paikalla.

Palvelemme sinua myös puhelimitse numerossa 029-180 5200 arkisin klo 10–15. Puhelun hinta on 8,4 snt/min.

Jos olet luonut verkkokauppaamme asiakastilin, voit tarkastella tilaustasi kirjautumalla sisään omilla tunnuksillasi.