Mikäli ostamasi peitto tai tyyny on viallinen, otathan meihin välittömästi yhteyttä joko sähköpostitse info@joutsen.com tai puhelimitse 029-180 5200 (arkisin klo 10-15). Ilmoita viestin yhteydessä omat tietosi, tuotteen nimi, arvioitu ostopäivä ja mahdollisimman tarkka kuvaus virheestä. Voit tuoda viallisen tuotteen myös Joutsen-myymälään, josta se toimitetaan eteenpäin.
Reklamaatiotuotteet tarkastetaan ja tarvittavat korjaukset tehdään Riihimäen tehtaalla. Tuotteessa olevan virheen ensisijainen oikaisukeino on korjaus. Jos korjaaminen on mahdotonta, tai se aiheuttaa kohtuuttomia kustannuksia, tuotteen voi vaihtaa virheettömään.
Lue lisää
Keskimääräinen suositeltu vaihtoväli Joutsen-tyynylle on 3–5 vuotta, mutta se voi kestää paljon pidempään. Jokaöisen käytön jälkeen voi tyynyn elämä jatkua lasten tai vieraiden käytössä tai vaikkap...
Myymälöihin voi toimittaa käytöstä pois jääneet Joutsen-tuotteet kierrätettäväksi. Kiitokseksi annamme tuojalle 25 prosentin alennukseen oikeuttavan kierrätyssetelin. Kierrätysseteli on voimassa y...

